У терміналі D аеропорту «Бориспіль» впроваджено нову концепцію організації магазинів Duty Free.


Відтепер управління комерційними площами здійснюватиме аеропорт.

ДП МА «Бориспіль» продовжує роботу, спрямовану на підвищення якості сервісного обслуговування пасажирів на території аеропорту. З 19 жовтня розпочалась кооперація з провідним світовим оператором Duty Free, німецькою компанією Gebr Heinemann.

Адміністрація ДП МА «Бориспіль» розробила концепцію управління комерційними площами у терміналах D і B, яка була погоджена з Міністерством інфраструктури України. Згідно з цією концепцією аеропорт буде самостійно організовувати діяльність магазинів Duty Free в кооперації зі світовим лідером – оператором магазинів безмитної торгівлі компанією Gebr Heinemann.

«Аеропорт «Бориспіль» поступово впроваджує стратегію підвищення рівня обслуговування пасажирів, – коментує Олексій Кочанов, Генеральний директор Міжнародного аеропорту «Бориспіль». – Розвиток Duty Free у партнерстві з відомою німецькою компанією надасть нам змогу запропонувати належний сервіс всім групам пасажирів, дозволить ретельно контролювати якість послуг».

Окрім збалансованої пропозиції асортименту та спектру послуг для пасажирів, нова концепція дозволить створити нові робочі місця, розташовувати торгівельні точки відповідно до інтер’єру терміналів, а головне – збільшити надходження до державного бюджету та знайти додаткові кошти для розвитку інфраструктури аеропорту.

«Ми з радістю зустріли це партнерство, яке допоможе вивести безмитну торгівлю в «Борисполі» на вищий світовий рівень, – зазначає П’єр Віарно, директор Gebr Heinemann в Росії та СНД. – Обидві організації з оптимізмом дивляться в майбутнє і впевнені в перспективах такої співпраці».

Концепція управління комерційними площами, яку розробили у ДП МА «Бориспіль», базується на позитивному досвіді аеропорту Чангі (Сінгапур) з пасажиропотоком 46 млн осіб на рік. Крім того, «Борисполю» доступна експертиза компанії Gebr Heinemann, яка представлена в 54 міжнародних аеропортах в 22 країнах світу, де компанія щоденно обслуговує понад 150 000 клієнтів.

Прес-служба аеропорту “Бориспіль”



Порадити новину:

Share to Facebook
Share to Odnoklassniki
Share to Google Plus
Share to LiveJournal
Share to MyWorld
Share to Yandex

Схожі новини:





Коментарі закриті.