Гордість України – літак АН-124 “Руслан” – ФОТО


Видання “Авіація України” пропонує переглянути фото одного з найкращих українських транспортних літаків світу Ан-124 (Руслан).

Ан-124 «Руслан» – є українсько-російським транспортником, що є найбільшим серійним літаком у світі.

Перший політ зробив 24 грудня 1982 року в Києві. На озброєння військово-транспортної авіації СРСР літак надійшов в січні 1987 року. Серійно вироблявся Ульяновським авіаційним промисловим комплексом «Авіастар» в 1984-2004.

Ан-124 авіакомпанії «Волга-Дніпро»
Ан-124 авіакомпанії «Antonov Airlines»

Наприкінці лютого 2006 в рамках програми модернізації та поновлення серійного виробництва літаків Ан-124-100 на ульяновському підприємстві «Авіастар» було вирішено відкрити філію АНТК ім. Антонова. Проте через два місяці проект відновлення серійного виробництва був визнаний безперспективним.

Літак оснащений навантажувально-розвантажувальним устаткуванням, бортовими пересувними кранами загальною вантажопідйомністю до 20 тонн, швартувальним обладнанням. Без спеціального дозволу допускається перевозити моновантажу вагою до 50 тонн. Літак має систему централізованої заправки під тиском через чотири заправні горловини, розташовані в лівій і правій гондолах головних стійок шасі. Також, можлива заправка самопливом через два заливні горловини, розташовані на верхніх частинах правої і лівої консолей крила.

Ан-124 здатний брати на борт до 440 парашутистів-десантників або 880 солдатів з повним спорядженням.

Модифікації

Ан-124 – базова модифікація військово-транспортного літака
Ан-124-100 – комерційний транспортний літак
Ан-124-100М – модифікація літака Ан-124-100 з модернізованим бортовим РЕО і зменшеним складом екіпажу (від 4 до 8 осіб)
Ан-124-100М-150 – модифікація літака Ан-124-100 з модернізованим бортовим РЕО і зменшеним складом екіпажу (від 4 до 8 осіб). Він коштує 150 млн.дол. А його вантажопідйомність 150 тонн.
Ан-124-300 – модернізований Ан-124-100, знаходиться в стадії розробки. Буде мати посилену конструкцію подовженого на 6 метрів фюзеляжу і підлоги вантажного відсіку. Будуть встановлені нові двигуни тягою порядку 27-28 т. Буде збільшено вантажопідйомність до 150 тонн. Дальність польоту літака складе 4 тис. км при максимальному завантаженні і 15 тис. км без комерційного навантаження. Екіпаж буде скорочено вдвічі – до 3-4 чоловік. На даний момент надійшли замовлення на будівництво 30 літаків від «Волга-Днепр».

ФОТО АНТОНОВ-124 (Руслан):

По темі:
Взгляд на самолет АН-148 изнутри – ФОТО
Презентація гордості російського авіапрому – Sukhoi Superjet 100
Проблеми українського авіапрому або проти кого дружить Росія
Что лучше: наш Антонов-148 или русский Sukhoi Superjet 100?



Порадити новину:

Share to Facebook
Share to Odnoklassniki
Share to Google Plus
Share to LiveJournal
Share to MyWorld
Share to Yandex

Схожі новини:





Коментарів 3 to “Гордість України – літак АН-124 “Руслан” – ФОТО”

  1. Q1

    Какой он в черта украйынский. Это советский самолет, построенный великой страной, которую вы предали ради комфорта прямой кишки!

  2. Vbvvvb

    ghgg

  3. G22ri

     Руководитель проекта — Толмачев Виктор Ильич
    цитирую: Ан-225 «Мрия» (укр. мрія — «мечта») — транспортный самолёт
    сверхбольшой грузоподъёмности разработки ОКБ им. О. К. Антонова.
    Руководитель проекта — Толмачев Виктор Ильич (Украинец по национальности
    обучался и работал опять же в Украине ).Уникальный транспортный самолёт
    был спроектирован и построен на Киевском Механическом Заводе в
    1984—1988 годах
    выкусил? когда что -то хорошее, то должно быть именно  русское или советское ? а когда плохое что-то, то вы готовы перелопатить всю родословную, чтобы откопать другую национальность!