Екскурсія по найбільшому пасажирському літаку Airbus А380 – ФОТОРЕПОРТАЖ


Літак Airbus A380 підняв рівень комфорту в польоті на недосяжну для інших літаків висоту. Весь другий поверх віддано під бізнес та перший клас. Крісла розкладаються в ліжку і пасажирам видають матраци для зручності. У кожного пасажира поруч з кріслом свій холодильник з напоями, а в хвості можна посидіти в повноцінному барі, обговорюючи проблеми запуску андронного коллайдера з балакучим та неймовірно усміхненим барменом.
Що вже казати, якщо в носі літака встановлені дві просторі душові кабіни. Я вперше в житті не хотів, щоб політ закінчувався.


Airbus А380 — широкофюзеляжний двопалубний реактивний пасажирський літак, створений концерном «Airbus SAS» (раніше Airbus Industrie) – найбільший серійний авіалайнер у світі. Висота 24,08 метра, довжина 72,75 (80,65) метра, розмах крила 79,75 метра. Може здійснювати перельоти на відстань до 15 400 км.

Місткість – 525 пасажирів в салоні трьох класів, 853 пасажири в однокласовій конфігурації. Серед великих лайнерів найекономічніший – 3 літри палива на одного пасажира на 100 кілометрів.

Фото: Сергей Доля – sergeydolya.livejournal.com

Підтримка:

  • свадебный фотограф киев



    Порадити новину:

    Share to Facebook
    Share to Odnoklassniki
    Share to Google Plus
    Share to LiveJournal
    Share to MyWorld
    Share to Yandex

    Схожі новини:



  • 

    Коментарів 29 to “Екскурсія по найбільшому пасажирському літаку Airbus А380 – ФОТОРЕПОРТАЖ”

    1. Misha

      на українську зарплату якраз таким політати:)))

    2. Kbp-kiev

      фото супер! неймовірно! хочу випробовувати, а скільки коштує найдешевший квиток???

    3. Flyman

      “Екскурсія по найбільшому у світі літак” – виправте на “найбільшому пасажирському літаку”. Дякую за розуміння ;) 

    4. Irusia22

      А380 з та в Украіну не літає поки.

    5. Viktor Portnikov

      Дякую Вам!:)

    6. ULAS

      я пишаюся тим, що до створення цього дива причетний син мого покійного друга Сашко Селянко. Знай наших! :)

    7. Jgiuu

      А почему чувак босиком ходит? 

    8. Viktor Portnikov

      Гадаю там тепла підлога:)

    9. Irusia22

      і шкарперки на шару, чому б не походити

    10. Оксана Арион

      думаю ще й не скоро прилетить. Думаєте знайдеться декілька сотень мільйонів доларів тільки на підготовку хоча б однієї смуги?

    11. Vasil31

      А що Бориспіль прийняти не може??? там ж новий термінал будують!

    12. Dgrf

      терминал – это же не полоса взлётно-посадочная. хотя, думаю, и того, что есть в борисполе хватит.

    13. Vasil31

      То наш Бориспіль не може прийняти такі великі літаки? Я гадав, що всі типи можливі…

    14. UKBB

      В Борисполі одна смуга (18L-36R) – 4 кілометри, друга – (18R – 36L) – 3 кілометри. Він прийме що завгодно. Справа в пасажиропотоці. Хіба набереться 500 паксів на тиждень з Києва до Сіднея або Гонолулу? А на маленькі відстані його використовувати не вигідно. У нас найдовший рейс – до Шанхая та Нью-Йорка, там з головою вистачає і В767-300.   

    15. Viktor Portnikov

      Ви зазначили вірно, правда додам про короткі відстані, здається ЕйрФранс чи то Брітіши запустили були між Парижем та одним з європейських міст а380. (хоча особиста думка, це більше було для піару)

    16. Bilge

      Що я скажу!!! Літак супер зразу видно що роблений для людей, а не то що наші ЯКи та АНи Одна проблема Бориспіль його не зможе прийняти!!! 4 км маловато для такої махіни!!! Взлетіти то зможе!!! Но посадка важка для нього буде!!! І буде нищитись тормоза!!! його по інерцій траекторія пробігу 5,8км!!! А на тормозах 3,8
      тому пілотам не легко прийдеться!!! Хіба що приймати його буде Аеропорт Антонов!!! Там достатньо велика смуга!!! Тому насправді найбільший літак в світі це Ан 225 мрія!!! І він знаходиться в цьому Аеропорту!!! 

    17. Don

      Але у Донецьку смуга нова дозволяє прийняти, Колесников говорив, що хочуть запросити протестувати смугу А380

    18. Bilge

      У Донецьку… Ну не знаю!!! Ти що гониш!!! В Донецьк будуть летіти а в Києві не покажуться та янукович сказиться!!!!

    19. Don

      да, прилетить в донець. Мрія вже була у нас і нічого, успішно сіла. В нас смуга краща, ніж у Боріку!!!!!!!!

    20. Don

      Зайди на форум, там люди 100 пудів підтвердять, що смуга в Борисполі дєрмо!
      http://avianews.com.ua/forum/

    21. Bilge

      Я знаю що в Борисполі смуга дерьмо!!! Я на Бекасі ледве сів!!! А вот в Антонові то за нефіг сідав!!! 

    22. Don

      ти пілот?

    23. Bilge

      тіпа да!!! Но на легкому літаку!!! І то в приватнику навчаюсь!!! В Чернівцях!!!!

    24. Don

      круто! в Чернівцях є льотне училище? хм… не знав. Знаю, що в  Кіровограді всі вчаться

    25. Bilge

      ну я ж тобі кажу що в приватній організації навчаюсь!!!
      На Кіровоград бабосів замало!!! Вони там с.ки повіджирали собі пуза і їм ще мало чим рік тим більше!!!

    26. Olexiy Vozniuk

      Какие 4 километра? Что вы такую чушь несете? В Борисполе во-первых две полосы. Новая-одна из лучших в Европе, серитфицирована по CAT-III. Длина разбега у А-380 кстати – 2050 метров, длина пробега – 2900 метров. Для справки: в Борисполе две полосы: одна -3500м, вторая 4000м. Борисполь способенпринимать любые существующие типы самолётов. На новую полосу, при её открытии садилась Мрия, которая больше и тяжелее А-380. Знаток, блин. 

    27. Vasyapupkyn

      Летал на этом лайнере с Парижа в Йоханессбург (ЮАР). Перелет – 10 ч 30 мин.
      Впечатления – супер. Очень много места, особенно возле иллюминатора. Также много места для ног. Мультимедиа – на высоком уровне.
      Летал также на Боинге 747 (тоже очень большой), так он уступает по комфорту Аэробусу очень сильно.
      Единственное плохо, так это время регистрации на посадку (больше 2 часов и прохождения после прилета паспортного контроля (тоже более 2 часов). Это связано с тем, что в самолете одновременно летят более 500 человек.

    28. Anonymous

      Може фото є?

    29. Ihor273

      длинна одной полосы 4 км, а вторая 6 км.